Video : Měl gól Alexandra Ovečkina platit ?


Včerejší večerní zápas Světového poháru mezi Švédskem a Ruskem (2: 1) měl mimořádně dramatický závěr. Rusové v jeho úplném závěru odvolali brankáře a Alexanderovi Ovečkinovi se osm sekund před koncem třetí třetiny podařilo vyrovnat na 2-2. Po kontrole videa však rozhodčí rozhodli, že gól platit neměl, jelikož se Ovečkin puku hokejkou údajně nedotkl. Ten však i po zápase tvrdil, že ano. Co myslíte, rozhodli se rozhodčí správně?

loading...

Video : Měl gól Alexandra Ovečkina platit ?

log in

reset password

Back to
log in
Podpořte naší stránku . Děkujeme
By clicking any of these buttons you help our site to get better